سیره عملی و رفتاری

حضرت خدیجه سلام الله علیها و جلب اعتماد بازارهای داخلی و منطقها

او، به دلیل همین بینش زیبا و منش مترقی و ویژگیهای اخلاقی و انسانی و مدیریت و مهارت خردمندانه نیز نه تنها اعتماد بازارهای
داخلی را جلب نموده، که اطمینان بازارهای منطقهای را نیز به دست آورده، و راه پیشرفت و ترقی و رشد را برای دیگران هم
گشود، و آنگاه موفقیت بود که از پی موفقیتی دیگر و سود سرشار بود که از پی سودی دیگر میرسید، و کاروانهای تجاری
خدیجه بود که مورد استقبال بازارهای مصر و یمن و شام و حبشه و … قرار میگرفت! چراکه او در خوشنامی و صداقت و امانت و
( جلب اعتماد، گوی سبقت را از همگان ربوده بود. ( ۶۲
برگرفته از کتاب نیمنگاهی به مدیریت و کارآفرینی خدیجه نوشته: علی کرمی فریدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *